داستان

داستان مهدوی ” من راننده تریلی هستم! “

من راننده تریلی هستم!

 

نوشته ای که در ذیل می آید، نامه صادقانه یکی از ارادتمندان امام مهدی(عج) می باشد که در چند نوبت به مرکز تخصصی امامت و مهدویت ارسال شده است. آقای مالک رضایی از بچه های جنگ و جانباز دفاع مقدس است. او به اقتضای شغلش که رانندگی است، ۷۴ ماه در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و آن طور که از نامه اش بر می آید، خیلی با صفاست! 
با هم گوشه هایی از نامه های سراسر مِهر او را می خوانیم:
… این حقیر راننده تریلی ترانزیت می باشم و به اکثر کشورهای  اروپا رفته و می روم و حتی در کشورهای آسیای میانه و خیلی علاقمند و شایق هستم که بتوانم با راهنمایی شما بزرگواران برای ترویج و آشنایی ملتهای اروپا با دین  مبین  اسلام، کمک کوچکی کنم. اگر خدا توفیق بدهد. انشاء الله!
… یادش بخیر زمان جبهه و جنگ که یک دانشگاه انسان سازی و تقوا بود و خوشا به حال آنانکه مدرک انسانیت و تقوای درونی را که همان عشق به صاحب هستی بخش و خاندان معصومین (ع) است و عشق و پیمان بستن به معیارهای انقلاب از آن دانشگاه عشق و شهادت، فارغ التحصیل شدند و پرواز بسوی حضرت عشق کردند.
آقای رضایی در جای دیگری می گوید:
… در این برهه از زمان، وظیفه شرعی و قانونی خود می دانم که برای آشنایی و شناخت دیگر ممالک جهان در رابطه با مولایمان آقا امام زمان حضرت مهدی(عج) از دل و جان خدمت نمایم….
من شغلم راننده تریلی ترانزیت می باشد و اکثر کشورهای اروپا را تا کشور اسپانیا می روم و حاضرم هر گونه خدمتی برای آشنایی دیگر ملل اروپا در رابطه با مولایمان آقا امام زمان روحی له الفدا انجام دهم!
با تشکر 
ارادتمند، بنده خدا
مالک رضایی

 

 

بخش ادبیات مهدوی "داستان مهدوی"
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا