مهدویت و رسانه
مهدویت و رسانه ۲۷ : کبوتر نامه رسان در قرن ۲۱
مهدویت و رسانه ۲۷ : کبوتر نامه رسان در قرن ۲۱
🔹 در حدود ۴۰ سال پیش، استفاده از روزنامه، رادیو و تلویزیون، تنها گزینه برای انتقال مطلب بود، اما ابزارها و روش های قدیمی به درد عصر و زمانه فعلی نمیخورد.
🔸 امروزه با توجه به گسترش رسانه ها و تکنیک های جدید صوتی و تصویری، بهترین روش تاثیرگذاری، انتقال و تثبیت غیر مستقیم محتوا و پیام، در ذهن و قلب مخاطب است؛ مثل انتخاب تیترهای جذاب، استفاده از عکسنوشت های اثرگذار، ساخت کلیپ، انیمیشن، مستند و فیلم های سینمایی.
📚 مقاله مهدویت و رسانه؛ علیرضا پورمسعود
بخش پیام های مهدوی "مهدویت و رسانه"