مهدویت و رسانه
مهدویت و رسانه ۸ : اجتماع ناآشناها!
اجتماع ناآشناها!
«رسانه های جمعی به رسانه هایی گفته میشود که در آنها بین افراد ناآشنای زیادی، که نامشخص و با یکدیگر نامتناسب هستند و به آسانی قابل شمارش نیستند، ارتباط برقرار میشود. هدف رسانه های جمعی، برقراری رابطه با یک مخاطب و گروه کوچک نیست، بلکه جمع را در نظر دارند.»
رسانه های جمعی به چهار دسته تقسیم میشوند:
رسانه های مکتوب (چاپی)، مانند: روزنامه و…
رسانه های صوتی، مانند: رادیو و…
رسانه های تصویری، مانند: تلویزیون، سینما و…
رسانه های مجازی، مانند: شبکه های پیام رسان، شبکه های اجتماعی و…
مقاله مهدویت و رسانه، علیرضا پورمسعود
بخش پیام های مهدوی "مهدویت و رسانه"