مهدویت و رسانه

مهدویت و رسانه ۳۵ : هالیوود، ایستگاه دوازدهم

عکس نوشته مهدویت و رسانه 35
عکس نوشته مهدویت و رسانه ۳۵

 

هالیوود، ایستگاه دوازدهم

 

🔹 مهدی ستیزی، یک پروژه ویژه در دستور کار رسانه های غربی، بخصوص هالیوود است؛ که سالهاست با دقت و جدیت پیگیری می‌شود. مهدی ستیزان سعی می‌کنند تا به شیوه های مختلف امام زمان و مهدویت را انکار، تخریب، تحریف کرده و در نهایت یک منجی دروغین را جایگزین آن کنند.

🔸 زشت جلوه دادن ظهور و ترسیم چهره ای خونریز و خشن از امام زمان از جمله تلاش های هالیوود برای تخریب مهدویت است. مهدویت ستیزی از سال ۲۰۰۰ میلادی در سینمای هالیوود، شدت بیشتری گرفت؛ به این صورت که بیشتر، باور انتظار هدف قرار می‌گیرد و نه بحث منجی آخرالزمانی، که تقریبا در میان همه ادیان مشترک است. حال وظیفه ما چیست؟

➖ معرفت افزایی و جهل زدایی نسبت به مهدویت
➖ شفاف ساختن جنبه های مختلف شخصیت و حکومت امام زمان بخصوص در قالب هنری
➖ شناخت دشمن و شیوه های آن و مهیا شدن برای مقابله با فعالیت های آنها از جمله وظایف ما در مقابل تلاش‌های دشمنان است.

📚 هالیوود و مهدی ستیزی، مجله موعود، مرداد ۹۳؛ نگین آفرینش جلد۲

 

بخش پیام های مهدوی "مهدویت و رسانه"
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا